سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 تا از جدیدترین روش های علمی درمان طبیعی بیرون زدگی دیسک کمر

بیرون زدگی دیسک، آسیب نخاعی است که میتواند در هر نقطه از ستون فقرات تان ایجاد و باعث مشکلات قابل توجهی در طول زمان شود. اگر آسیب شدید باشد، هسته ی دیسک میتواند تا اندازهای بیرون بیاید که سبب فتق دیسک شود. تصادفات اتومبیل اغلب این آسیبها را ایجاد میکند، اما سایش و پاره شدن نیز میتواند دلیل آن باشد.

خوشبختانه، معالجه دیسک همیشه نیازی به عمل جراحی یا دارو ندارد. تسکین درد تا اندازهای ساده است و به زمان و منابعی برای بهبودی نیاز دارد. در حالی که فتق دیسک و سایر موارد که درد شدید دارند، ممکن است توجه بیشتری لازم داشته باشند، اما بسیاری موارد دیگر هستند که میتوان به طور طبیعی آنها را درمان کرد.

یک درمانگر دارای مجوز میتواند جزئیات مربوط به نحوه و زمان استفاده از درمانهای زیر را ارائه دهد. این را هم بدانید که آسیبها در هر فردی متفاوت میباشد، و یک برنامه درمانی که برای دوستان یا نزدیکانتان جواب داده، ممکن است برای شما مفید نباشد.

1- استراحت

بیرون زدگی دیسک مانند بسیاری از بیماریها نیاز به استراحت دارد تا سلولهای بدن بازسازی شوند. خودداری از انجام فعالیتهای غیر ضروری و تمرینات ورزشی، بهبود را سرعت میبخشد. ممکن است ورزش نکردن و محدود کردن فعالیتهای روزانه، برایتان آزاردهنده باشد، اما این کار به مراتب بهتر از عمل جراحی یا سایر معالجات پزشکی برای درمان دیسک است.

2- رژیم ضد التهابی

یک رژیم ضد التهابی میتواند به کاهش درد ناشی از بیرون زدگی دیسک کمک کند. مواد غذایی غنی از فیبر و سبزیجات سبز برای کاهش التهاب حیاتی هستند. کاهش مصرف گوشت قرمز و خوردن ماهی میتواند مواد مغذی مورد نیاز بدنتان را برای بهبود دیسک به طور شگفت انگیزی فراهم کند.

اگر به صورت طولانی مدت رژیم ضد التهابی را ادامه دهید، شاهد فواید آن در سایر جنبه های سلامتی نیز خواهید بود. رژیمهای ضد التهابی، علائم پیری را کاهش میدهند و مانع بیماریهای قلبی میشود

ادامه مطلب لینک زیر:

5 تا از جدیدترین روش های علمی درمان طبیعی بیرون زدگی دیسک کمر